vrijdag 8 februari 2008

Verstand op nul en blik op oneindig (voor even)

Wij hebben heerlijk genoten van een midweekje Valencia. Samen met tante Sandra zijn de dames per vliegtuig eind januari naar het zonnige Spanje gereisd. Papa "mocht" op het huis en de poppen passen. Elke middag zo'n 21 graden; daar kan je best aan wennen. Wat valt het dan weer tegen als je dan op vastelaovindjszaoterdig op een guur en besneeuwd vliegveld weer voet aan grond zet. Nou ja, alles went, want inmiddels weten we al niet meer beter.



Onze documenten liggen nu 10 maanden in China en we zijn nog steeds in afwachting van de intake voor de medische lus. Meiling is nog bezig met het werven van een nieuwe medewerker voor de medische lus en daar moeten we dus op wachten. Deze wachttijd vind ik heel moeilijk, want ik had stiekem de hoop dat we nog dit jaar naar China zouden gaan om ons dochtertje of zoontje te halen. Als dat al geen ijdele hoop was vanwege de Olympische Spelen, want blijkbaar zijn er dan geen adoptiereizen. Hopelijk werkt CCAA wel door, zodat het met de voorstellen wel gewoon door gaat.

In ieder geval is de uitzet van brusje weer uitgebreid: als bedankje voor de fijne vakantie kregen we van tante Sandra een leuke girafknuffel. Nu nog iemand om hem bij in bedje te leggen…

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo dames,

Wat hebben we een heerlijke tijd gehad in Valencia, he. Echt super.
Ik zou het zo weer over willen doen, dus jullie weten me te vinden. Erg leuke foto's trouwens. Ook die fotograaf Roemer heeft gemaakt.
Ik ben zeer benieuwd, wanneer jullie weer wat over het brusje (zoertje) horen. Ik blijf duimen.
Groetjes,
Sandra.