zondag 24 februari 2008

Zomaar even lekker uitwaaien

Vrijdagmorgen hebben we Roemer naar oma Echt gebracht, omdat we 2 daagjes met de bubs naar Scheveningen gingen. Oma had al wilde plannen, dus we konden met een gerust hart vertrekken. We hadden een superhotel (Van der Valk Nootdorp) en na een rondje zwemmen in het bubbelbad (Angela) en lekker genieten van de xl-douche (Edwin) gingen we om 17 uur eten bij Columbus in Scheveningen. Daarna moesten we een sprintje trekken, want om 20 uur begon Tarzan. Tijdens de musical heb ik af en toe een traantje moeten wegpinken, want het verhaal vertoont natuurlijk sterk overeenkomsten met adoptie. Deze website heet niet voor niets Twee werelden, één familie (Two worlds, one family). Ik moest dan ook steeds aan Roemer en onze toekomstige uk denken. Wat was ik blij dat ik Roemer gisteravond weer in mijn armen kon sluiten. Hoe moet dat wel niet gaan als we haar over een tijdje 2 weken moeten missen? Ik begin daar steeds meer moeite mee te krijgen, maar kan er weinig aan veranderen. We zullen wel zien hoe dat straks gaat.

Bij thuiskomst las ik op de site van Meiling,dat ze vanaf 1 maart (voorlopig tijdelijk) een stop zetten op de specialneedsprocedure. Ze zijn bang dat de wachtlijst te lang en de wachttijd te onzeker wordt. Hebben wij net geluk gehad, maar ik begin me nu wel af te vragen of ik niet te positief was over de tijd tot een voorstel. Wachten is nooit mijn sterkste kant geweest en nu al helemaal niet. Ik kan gewoon niet tegen onzekerheid en mijn geduld wordt dan ook danig op de proef gesteld.


Anyway, terug naar ons uitje: Na afloop van de musical zijn we een paar uurtjes naar Crazy Piano's geweest. Dat was echt super! Heerlijke muziek en raar, maar waar een schildering van Edwin op de muur. Cool hè? We zijn zaterdagmiddag nog even teruggegaan voor het maken van een foto, net als een foto van de bubs; de toestemming denk ik er wel even bij ;-). Onderstaand nog een foto van de rare vogel in de Winkel van Sinkel. Ook heb ik bij oudere berichten nog wat aangepast.

1 opmerking:

Anoniem zei

Goedemorgen,

Ik wilde graag even de groeten doen aan de rare vogel. Ik heb hem nog nooit gezien, maar hij komt wel sympathiek over.
Groetjes,

Tante Sandra.