dinsdag 9 september 2008

En toen was ze ineens groot...

Afgelopen donderdag vierde Roemer haar afscheidsfeestje bij Kiekeboe en na veel vijven en zessen mocht Roemer gisteren voor het eerst naar school. Afgelopen weekend hebben we nog lekker genoten van een paar daagjes Den Haag, voor het laatst met z'n drietjes. Tijdens dit uitje hebben we geprobeerd Roemer lekker te maken voor school en het lijkt er op dat het gelukt is. Zonder een traan droegen we haar over aan juf Jacqueline en toen ik rond 16 uur belde (oma en Raf hadden haar afgehaald) klonk ze erg blij: Ik dacht dat ik het niet leuk zou vinden, maar ik vind het echt leuk (en dan op z'n dialect). Zo'n enthousiasme hadden we al maanden niet meer meegemaakt. Wat zijn we trots op onze grote meid!



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik ben natuurlijk ook trots op jullie grote meid.
Nu hoort ze echt bij de "grote kinjer". Veel plezier met je schoolcarriere!!!

Anoniem zei

Hallo Edwin, Angela, Roemer en Leif,
vanuit Friesland even deze reactie.
Alle meiden met de tranen in de ogen, jongens die stoer achter de laptop staan te snuiven............
Oftewel, we leven met jullie mee!
liefs van Ricky, Henk, Christa, Jetty, Karin, Marijke, Sabrina, Franchien en Helen klas nivo 2 Heerenveen.