woensdag 19 maart 2008

Jubelmailtjes, maar niet van ons!

Nou, het is definitief over voor deze ronde. Vanmorgen verschenen al vroeg de eerste jubelmailtjes in de mailgroepen. Ofschoon ik het toch wel wist, heb ik op de wc op het werk toch wel een traantje gelaten. Is toch ook niet niks, als je er zo dicht bij zit en dan net niet aan de beurt bent. Wat niet echt helpt is, dat we geen idee hebben of we er volgende keer bij zitten en wanneer die volgende keer dan wel niet is. Hopelijk vragen ze snel nieuwe dossiers aan en komen er vanuit China weer genoeg voorstellen.

Vandaag heb ik bij Roy en Daniëlla enkele namenboekjes gehaald. We (lees: ik) hebben al heel wat afgesnuffeld op internet, maar het wil nog niet echt lukken met een (jongens)naam. Voor een meisje ben ik er al uit, maar Edwin heeft nog wat bedenktijd nodig. We hebben alleen van Sandra wat hersenspinsels ontvangen. Waar blijven die tips?

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi, We kunnen elkaar de hand geven. Wij moesten ook echt even een brok wegslikken, toen we zagen dat al de 10 kinderen geplaatst zijn en dat het niet voor ons is nog.
Wij staan nog net niet op de wachtlijst, doordat er een extra medische verklaring aangevraagd moest worden. Ons dossier is aangekomen op 21 oktober al, dus wij zouden op de wachtlijst er tussen geschoven worden, maar ja net te laat voor deze voorstellen.
Het zal zo moeten zijn.
We hopen net als jullie de volgende er bij te zitten als de adopties tenminste nog door gaan vanuit China, ontzettend spannend allemaal.
We blijven hopen.
Groeten Arie en Ida Westeneng