donderdag 12 juni 2008

Pas in oktober naar Leif?

Sinds gisteravond is op de site van Meiling te lezen, dat er t/m eind september geen visa voor Beijing worden afgegeven. Voor de eerstvolgende adoptiereis is per hoge uitzondering geregeld, dat de procedure in Guangzhou afgehandeld mag worden.

Ik weet niet wat ik moet zeggen. Dit is @#$%^&! Wij willen zo graag naar ons manneke toe en te beseffen dat het dan waarschijnlijk nog 4 maanden gaat duren... Eigenlijk wil ik daar niet eens aan denken.

Het is bekend dat je in adoptieland een lange adem moet hebben, maar het is ons in al die 7-8 jaren nog nooit zo zwaar gevallen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Edwin en Angela,

Jeetje dat is k*t zeg. Kan me voorstellen dat jullie zo graag Leif in jullie armen willen sluiten. leuk hè, die olympische spelen (grrr).
Heel veel sterkte met wachten.

groetjes,
Miranda (http://home.tiscali.nl/rimili)

Een koffer vol dromen zei

Hoi, ja geweldig hé, zo'n update, maakt het allemaal weer eventjes wat echter. We hebben voor zijn verjaardag een pakje via Ann laten maken met taart, wegwerpfototoestelletje enz. ik hoop zo op foto's. Jesse zit trouwens in een tehuis, maar ik vind het toch wel bijzonder dat ze willen meewerken om onformatie door te geven. Groetjes van Tony